Reply by Anthony Sylvan

Hi Ryan,

Thank you again for bringing this to our attention through your many reviews. We're so sorry to that you've been unsatisfied with the light generated by your two pool lights and we remain committed to finding a positive resolution to your concerns. Per your request, we have presented four different options and we remain committed to scheduling any of these next steps, at your convenience. I'm always here if have you have any additional questions.

Very Sincerely,

Owen
Customer Care
Author's
9201 Southern Pine Blvd #C, Charlotte, NC 28273, USA
2.6
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website
0 comments

No need to explain what happened.Your company has a lot to learn in the customer service part of your company.

**UPDATE** Although Anthony and Sylvan replied to my online reviews with "Thank you for making us aware of your concerns, we will be in contact with you soon". Of course the "Customer service Manager" from their corporate office contacted me but two months later, they still want me to pay for their design error OR take a $1,000 refund and be on my merry way. I refused to take the refund due to principal and I now am the proud owner of a pool that looks horrible at night due to improperly designed lighting placement.

I highly suggest not doing business with Anthony and Sylvan Pools.Don't let their sales pitches deceive you.

Review about: Anthony Sylvan Pool.

Reason of review: Bad quality.

Monetary Loss: $3800.

Preferred solution: Deliver product or service ordered.

Had an Experience with Anthony Sylvan?

Write a review